O Effie Talks
Effie Poland to platforma, której ambicją jest nie tylko gromadzenie doświadczeń dotyczących rozwiązań budujących biznes, ale również dzielenie się tymi doświadczeniami ze środowiskiem. Z myślą o tym ruszył projekt Effie Talks – miejsce spotkań i wymiany doświadczeń szeroko pojętego środowiska efektywności marketingowej. To cykliczne spotkania, podczas których prezentowane są badania i trendy rynkowe w branży marketingowej. Effie Talks to również możliwość przedstawienia swoich sposobów na efektywny rozwój biznesu przez wybranych lauretów konkursu Effie Awards. Warto zajrzeć na Effie Talks i się zainspirować.
Pierwsze spotkanie z cyklu Effie Talks odbyło się 4 października!
Podczas pierwszego wydarzenia zaprezentowane zostały wyniki badania McCann Truth Central, poświęcone temu jak zmienia się Europa, w którym kierunku zmierza i co to oznacza dla marketerów i marek, a także jak na tle reszty kontynentu wypada Polska. Gościem specjalnym wydarzenia był Harjot Singh – współprzewodniczący Euro Effie 2019 oraz CSO McCann Worldgroup EMEA.
Podczas pierwszego Effie Talks szukaliśmy odpowiedzi między innymi na takie pytania:
- Przez pryzmat czego będziemy za 10 lat definiować swoją tożsamość? Czy marki powinny bardziej mówić do młodych Polaków czy do młodych Europejczyków?
- Big data – przyjaciel czy wkrótce także wróg? Jak wykorzystywać dane, żeby nie zrazić do siebie konsumentów?
- Czy kapitalizm staje się historią? Jak mają w nowej rzeczywistości, hołdującej lokalności, mają się odnaleźć marki globalne?